aamandanniilsson

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

Glasssssss

Av Amanda NIlsson - 4 augusti 2011 20:20

hej alla underbara bloggläsare!

Idag har jag inte gjort ett ända skit, jag har bara suttit o drygat framför datorn och tv:n.. not so funny.. jag hoppas iallafall att ni andra har haft det bra? 

Just nu sitter jag och njuter av ben & jerry´s glass! Mums! 

Snart ska jag ha en frågestund men jag vet inte när ? :s 

Men snart iallafall kanske imorgon är inte helt säker men kanske.. 

men nu ska jag fortsätta äta min ben & jerry glass 

ha det gött allihopa! 

   Tummen upp ofc! 

 
 
isabelle

isabelle

5 augusti 2011 14:10

skaffa blogg.se! mycket bättre!

ps. då får jag göra en design till dej haha

skriv tillbax på min blogg om du vill säga ngt

http://isabellebrandt.blogg.se

 
nicole

nicole

5 augusti 2011 14:29

svaren på frågestunden är klar nu.
Fick du rätt svar ?
det kan du kolla här :)
http://lifeasnicole.blogg.se/2011/august/utkast-aug-5-2011.html#comment :) <3
tack för frågerna! <3

http://lifeasnicole.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda NIlsson - 20 augusti 2011 20:06

tjatja asså jag pallar verkligen inte blogga mera det börjar bli såååååååååååååååååå tråkigt.. ska nog sluta för jag pallar inte .. Men ja för jag har inte bloggat på flera dagar ! vi hörs! puss.  ...

Av Amanda NIlsson - 13 augusti 2011 18:51

hejhej bloggen! Idag har jag varit o spelat match det blev 3-2.. men de bollarna som jag inte tog var rätt svåra att ta. Men skit samma vi vann iallafall! :D Just nu sitter jag o lyssnar musik & kollar min fajjsbook. vad har ni andra gjort idag? ...

Av Amanda NIlsson - 13 augusti 2011 18:51

hejhej bloggen! Idag har jag varit o spelat match det blev 3-2.. men de bollarna som jag inte tog var rätt svåra att ta. Men skit samma vi vann iallafall! :D Just nu sitter jag o lyssnar musik & kollar min fajjsbook. vad har ni andra gjort idag? ...

Av Amanda NIlsson - 12 augusti 2011 18:46

hejsan alla mina söta bloggläsare!   Idag har jag varit hos saga det har varit riktigt skoj! jag har inte lagt in några inlägg på länge för att jag har inte orkat igen.. är ganska trött om dagarna. Imorgon blire match mot Falsterbo med 98;orna ...

Av Amanda NIlsson - 10 augusti 2011 16:00

Hej bloggen! Nu sitter jag hos min moster och passar lilla Elin!  Jag ska snart åka hem för min pappa typ sluta nu och jag årkar inte göra så långt inlägg idag. Gör det nog mer imorgon isåfall!  Men nu kom min pappa vi hörs hej!  ...

Presentation

Hej, Vad kul att du kollar på min blogg!
Fortsätt med det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards