aamandanniilsson

Alla inlägg under juli 2011

Av Amanda NIlsson - 31 juli 2011 14:22

Hej hej bloggen!
Idag har jag namnsdag ( Elin ) jag heter Amanda Elin Nilsson ganska fult på mig men skit samma...
Jag vaknade klockan 10.09 idag -.-
Tidigt jag vet men när jag lägger mig typ 12 så typ vaknar jag tidigt om jag typ går och lägger mig halv 1 halv 2 så liksom sover jag till 12 eller 1 ? ;s
Jag är lite konstig jag vet;)

jag har en blogg tips till som ni kan få läsa :)
Hon går i min klass o on är en underbar kompis som jag aldrig vill förlora!

ha det gött puss haj!


 

Kolla Nicoles blogg : http://lifeasnicole.blogg.se  <3

Av Amanda NIlsson - 30 juli 2011 22:27

Hej!

Nu bloggar jag igen hihi jag hade bara tänkt ge tips till er läsare som läser min blogg som kan läsa mina vänners om ni har lust.. här kommer tips !


   Kolla jätte fin: http://www.lifeasmoa.blogg.se ♥  





   Kolla Paulines fina blogg: www.paulineekstrand.devote.se ♥

Av Amanda NIlsson - 30 juli 2011 22:14

Hejhej bloggen...

Nu är det så att jag tog bort min förra blogg för att den blev helt cp och sånt.. så jag tog bort den o gjorde en ny hihi! 

Denna ska jag försöka o behålla o inte ta bort. 

Jag läste min kommentar på min förra blogg negetiva saker att min blogg va ful..

jag tycker det är bara onödigt.. blev faktiskt ganska sårad liksom.. försök göra bättre själv utan här på min blogg vill jag att det ska va posetiva o glada människor ! 

För jag är en glad människa! 

men det är nog alla ni andra oxå.. 

Idag har jag inte gjort ett ända dugg.. typ suttit vid datan mest o sådant. 

Men ja.. nu hade jag tänkt mig o spela lite Wii ! 

Vi hörs snart igen! 

Puss 


Här sitter jag i bilen på väg till farmor ♥  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, Vad kul att du kollar på min blogg!
Fortsätt med det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards